TIDUR DALAM KEDAI BUKU DI JEPUN

Uniknya Jepun, dalam kedai buku pun boleh tidur. Tapi pastikan anda tidur di kedai buku yang tepat, jika tidak perkara buruk bakal berlaku. Kedai buku yang kami maksudkan ini ialah hostel Book and Bed di Kyoto, Jepun. Hostel ini berkonsepkan kedai buku di mana anda boleh berehat sambil membaca buku.

Hostel ini pastinya akan menjadi buruan backpackers untuk mencubanya jika ke sana. Untuk bahan bacaan pula, terdapat lebih dari 5000 naskah buku untuk dibaca, tersedia dalam bahasa Inggeris dan bahasa Jepun. Oh ya, di sini juga terdapat buku-buku ‘rare’ yang dijual seperti novel dan komik yang hanya ada di Jepun.

Paling menarik tentang Book and Bed ini ialah tempat tidurnya, ia dibina di antara almari-almari buku. Jadi anda akan tidur di dalam almari buku, memang best!. Harga untuk satu malam menginap di sini adalah $39 Usd lebih kurang dalam RM175.00

Hostel Book and Bed di Kyoto, Jepun ini sudah dibuka sejak 2 Disember yang lepas. Merancang ke Kyoto, Jepun dan mahu cuba tidur di sini? Anda boleh menempah dan dapatkan maklumat lanjut di laman web www.bookandbedtokyo.com.

Buat yang suka tidur dalam kelas, sudah tiba masanya mencuba pengalaman yang lebih advance di Book and Bed! Dijamin lebih lena.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.