April, 2017

now browsing by month

 

MBC DI HULU TERENGGANU

SUDAH lama sekolah-sekolah di Hulu Terengganu berminat untuk menjemput MBC. Walau bagaimanapun kerapkali tarikh yang mereka perlukan tidak bertepatan dengan masa MBC. Kini MBC Terengganu sudah ditubuhkan. Setakat ini MBC Terengganu sudah perli ke Dungun, Kuala Terengganu, Marang, Besut dan kini ke Hulu Terengganu pula.

Sebanyak tujuh (7) buah sekolah telah menerima kunjungan MBC:-

17 April: SK Binjai Kertas

18 April: SMK Matang

19 April: SK Tengkawan, Sk Teris & SMTAI

20 April : SK Padang Setebu & SK Kuala Jenderis

Kebanyakan sekolah ini mempunyai bilangan murid yang tidak ramai.  Namun MBC disambut hangat oleh warga sekolah dan beberapa aktiviti telah diadakan selain jualan buku.

MBC MEMERLUKAN AGEN. MODAL TIDAK DIPERLUKAN

MBC Terengganu. Setiap hari ke sekolah. Jadual penuh (yang pentingnya poket penuh).

Kami sedang cari MBC Kelantan , Pahang dan MBC Utara (kedah/Perlis/Penang). Tidak ada modal? Kanan risau, saya ramai pemodal. Pengusaha gigih sahaja yang kurang. Jika minat, boleh PM atau whatsapp 0196222229

 

AGEN MBC DI TERENGGANU

HARI ini dan esok, Agen MBC Terengganu di SMK Durian Guling, Marang.

Selepas itu mereka akan berada di tiga (3) buah sekolah lagi di daerah Marang.

Selepas Marang, mereka akan ke Besut selama seminggu dan seterusnya Hulu Terengganu selama seminggu. Ia itu satu sekolah satu hari.

 

Sebelum ini Agen MBC Terengganu sudah berada selama seminggu di Paka (4 sekolah) dan Kuala Terengganu (5 sekolah) dalam siri latihan dan bimbingan.

Kini Agen MBC Terengganu sudah maju ke hadapan. Jualan sangat memberangsangkan dan semoga ia bertambah maju lagi do masa hadapan.

–> MBC berhasrat membuka Agen di setiap negeri. Berminat?. Sila Whatsapp 0196222229