READ! @Putrajaya

 

HARI ini, Ahad 22 Sept. kami akan ke Putajaya menghadiri acara Let’s Take A Break READ @PUTRAJAYA. Kami datang atas jemputan daripada Perpustakaan Negara Malaysia. Kami excited mahu ke Putrajaya. KAmi akan updates nanti ya….

IMG_5460

Description

Jabatan Perdana Menteri dengan kerjasama Perbadanan Putrajaya, Perpustakaan Negara, PUSPANITA dan 1M4U akan menganjurkan Program Merakyatkan Budaya Ilmu Peringkat Zon Putrajaya yang dikenali “Take A Break…Read!@ Putrajaya; pada 21 September 2014 (Ahad) di Dataran Putra, Putrajaya bermula jam 7.30 pagi hingga 6.00 petang.

Program yang bertujuan untuk memupuk minat dan amalan membaca di kalangan masyarakat Malaysia supaya menjadi bangsa yang berpengetahuan, berinovatif serta kreatif akan dirasmikan oleh YBhg. Tan Sri Dr. Ali Hamsa, Ketua Setiausaha Negara.

Dua acara utama yang diadakan diprogram tersebut ialah:

· Anugerah “Ikon Membaca…; Penjawat Awam

· Pelancaran “Library on Wheels…;

Disamping itu, pelbagai aktiviti dan acara menarik diadakan antaranya Senam Tari, Pameran Buku, Ejik The Magic, Upin Ipin, Pertandingan Mewarna, Rawatan Kesihatan Percuma dan pelbagai hadiah menarik disediakan. Orang ramai dijemput beramai-ramai ke program tersebut.

JOM KITA BERAMAI-RAMAI KE DATARAN PUTRA, PUTRAJAYA MENYERTAI “TAKE A BREAK…READ@PUTRAJAYA…;

– SUMBER: http://www.suriafm.com.my/events/take-a-break-readputrajaya157/#sthash.zxQZ47fB.dpuf

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.